MUFFINSMUMS

2012-10-09
Våran lärare och klassföreståndare Jacob fyllde år i torsdags. Vi var då ett gäng som tyckte att vi skulle fira honom på något sätt. Eftersom att det var kanelbullensdag samma dag som han fyllde år så tänkte vi att vi skulle göra kanelbullar. Dock såg vi sedan på matlistan att vi skulle få kanelbullar till efterrätt i skolan, plus att det tar en stund o göra kanelbullar. Så eftersom att jag gillar och baka muffins så blev det att jag, Karro och Rebecca gjorde morotsmuffins med frosting på.
 
Min klass hade inte Jacob den dagen då han fyllde år utan det var globalklassen som hade han. Så vi bestämde att min klass skulle komma och knacka på när Jacob hade globalarna. När vi kom in i klassrummet så sjöng vi ett födelsedagsmedley för honom. Han blev glatt överraskad även om han tydligen inte alls gillar när folk sjunger för honom, hehe! :-)
 
 
 

2 Kommentarer

2012-10-09 @ 18:48:23

Du.. det är faktiskt jag som tagit dem ;)

Svar: haha, ja några av bilderna ja ;) men ja tänkte att eftersom d e ja som lagt upp bilderna o redigerat dem så skulle d nog va okej o skriva mitt namn på dem, hehe ;P eller?
Linnéa

2012-10-09 @ 21:21:02

Haha, ja det får väl vara okej då ;)

Svar: bra ;)
Linnéa


Design by: Designbloggar



Lämna en kommentar



Namn *
Kom ihåg mig!

Mail *

Hemsida

Kommentar

Trackback
website statistics