DOWNTOWN

2012-10-29
Eftersom att jag är så långsam med bilder så kommer här ett gäng bilder ifrån när jag var hemmahemma i Ljungskile för två veckor sedan. På fredagskvällen så hade vi Downtown. Det blev först en liten rolig tävling utomhus och sedan efter en timma så var det dags att gå in och mysa vid brasan med pizza och varm choklad för de som ville!
 
Efter ett tag blev jag lite rastlös och drog då igång lite lekar. Elak frukstallad och en annan lek som jag inte kommer ihåg vad den heter blev det, haha. Det gick vilt till, men roligt var det och mycket skratt blev det! Lite senare på kvällen så drog vi även igång bilkurragömma. Vi drog ihop lite folk som hade varit på annat håll på kvällen så tillslut blev det 3 bilar som vi körde me. Även det var så klart mycket roligt :-)
 
Isak: Fotografen med skadad arm som fotade alla bilder i detta inlägg!

2 Kommentarer

2012-10-29 @ 12:26:58

flashigt!

Svar: Oja ;)
Linnéa

2012-10-29 @ 18:29:29

Härliga bilder :D


Design by: Designbloggar



Lämna en kommentar



Namn *
Kom ihåg mig!

Mail *

Hemsida

Kommentar

Trackback
website statistics